Sara Nygren

2010-10-20
16:27:55

some thoughts..

47 dagar har gått, många många återstår. Men jag känner mig inte rädd, inte alls. Men jag känner mig nyfiken på dagen jag kommer hem. Försöker planera hur jag ska lägga upp de första dagarna. Kanske stanna i Sthlm när jag landat, hälsa på min kära syster och viktor. Sen hem, träffa mor & far. SEN är det första jag ska göra är att åka till GÖTEBORG! Mååånga dagar, vi kommer ha mycket att prata om Tina ;)

Tiden går ändå väldigt fort här, så snart sitter jag nog i köket igen och äter middan samidigt som jag försöker klura ut vad jag ska göra med mitt liv.
Men nu, kan jag inte tänka mig en bättre plats att vara på. Australien är verkligen nått speciellt. Aktar man sig inte kan man nog lätt falla dit och få svårt att komma hem igen.
Här finns allt och lite tilll! Finns inget stop. Har inte haft en enda dålig dag här, eller EN men det ledde ändå till nått bra.

Man går upp på morgonen, solen skiner, möts av underbara människor, kroppen värms upp av solsken och man njuter. Man går och lägger sig med ett leende. Är jag verkligen här?
Ibland måste man tänka efter innan man fattar att man är på andra sidan jorden..

Sister & Me :)

 


Kommentarer:
#1: tini

bra att du njuter av din tid där borta! Och oroa dig inte för framtiden, älskling. Allt kommer bli bra ska du se:) Älskar dig<3

2010-10-20 @ 20:54:28
#2: saraaa

Love you <3

2010-10-21 @ 02:10:34
#3: Syster

Jag tycker att det låter som en bra idé att stanna hos mig. Det finns faktiskt ganska mycket i Sthlm också, så jag tycker att du ska flytta hit sen. Jag saknar dig ville ringa dig här om dagen bara för att prata lite bara som vanligt men så kom jag på att du är i Australien glömde bort det för en sekund. Konstigt det känns att man inte bara kan ringa när man känner för det. Tänker på dig idag jag och Viktor ska sova i din säng i natt. Är så glad för din skull att du är där du är. Många kramar till dig

2010-10-21 @ 20:50:38
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: